carinag.blogg.se

LÖRDAG MED KALAS ÄR ÖVER!!

Jag tror minsann jag nästan hamnat i matkoma.
När jag och Beatrice kom hem från Svedala stod Dessi och höll på med dagens middag. Det var födelsedagsfirande för Pernilla som fyllt 16 år.
Och inte nog med det, naturligtvis blev det även efterrätt. Tror jag gått upp 5 kg bara ikväll. hahaha
Allt var supergott. Och givetvis åt jag mer än vad jag skulle. :) 

Om en stund är det sängen som gäller. I morgon är det som sagt en ny dag. Och ja, det är Söndag i morgon, så ni vet ju vad det innebär.

Nu säger jag godnatt till alla. Sov gott och dröm sött.

Kalaset i Svedala. Jag glömde faktiskt bort att fotografera när vi var där. Det var en riktigt uppsluppen och glad stämning. Och när sen alla satt till bords och började mumsa i sig kakor, kom jag helt av mig och kameran låg på bordet hela tiden. Slarv av mig. Men ja, ja, det kommer väl fler tillfällen. Här är i alla fall några få som hanns med innan allt sattes igång ordentligt. ...... 
 
...... som sen fortsatte i Malmö ...... med precis lika lite bilder. :) :) 


Potatisgratäng och kassler som avslutades med chokladpudding, yammi.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: