carinag.blogg.se

KOLLA VAD JAG HITTADE!!

Nu har jag ödslat ett par timmar till plock i sovrummet. Det är alltid bra, nu fick jag kastat en hel del. Och jag HITTADE EN DEL också.
Ni vet ju att jag är mästare på att glömma chipet i datorn när jag ger mig av hemifrån. Ja, som sagt, jag har ju inte kunnat använda sladden och har varit tvungen att ta ut chipet från kameran varje gång jag har lagt in bilder på bloggen. Men NU är det slut med det. Japp, jag hittade så klart sladden längst in i en låda när jag skulle rensa nu ikväll. Nu blir det alltså inga fler undanflykter till varför kameran inte är med. hahaha

Nu tänker jag alldeles strax krama kudden, kommer en morgondag också. Måste ju vara pigg på jobbet.
Godnatt på er och sov så gott.
Dröm sött.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: