carinag.blogg.se

KAOS!!

Sååå trött jag var igår efter att ha varit med ute på en fotografering. Samtidigt var det riktigt roligt.
Det var två fotografer på plats. Och efter att eleverna sagt namn och klass fick de en lapp av mig och slussades vidare till någon av fotograferna. Det var full rulle hela tiden. Kanske inte så konstigt, 400 elever skulle fotograferas.
När jag kom hem var jag ganska tung i huvudet av allt sorl och stim på skolan. Men som sagt, roligt hade jag.

Och hemma var det rena kaoset. Dennis hade satt upp säng i mitt sovrum och påbörjat uppbyggnaden av Beatrice nya säng. Och den går minsann inte av för hackor. Det är STOOOR.
Det är fortfarande en enda röra här hemma. Men man får se det positiva, det kommer att bli grymt snyggt när allt är klart.

Nu är det en ny dag med nytt kaos. :) 
Jag skall hinna morna mig med kaffe innan det är dax att ge mig iväg till jobbet. Det är bara jag och Beatrice som är vakna. Lillkrabaten höll sina föräldrar vakna runt 3-snåret, så nu ligger båda två helt utslagna, stackarna. :) :) 

Nu får jag väl sluta här, måste börja göra vid mig.
Hoppas ni får en riktigt bra dag ...... utan KAOS. 

...... tills vi "ses" igen ......

Beatrce säng så här lång. Den är inte riktigt klar än och det är fullt med kartonger i sovrummet. Så det fick bli en bild från hallen. hahaha
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: