carinag.blogg.se

INGET GODIS ... BARA MAT!!

Jag hade en riktigt snabb powerwalk hem från jobb idag. Jag kände riktigt hur pulsen slog och jag fick ordentliga svettningar. Dessi mötte upp mig på halva vägen, och jag tror faktiskt det hjälpte till lite. Det är alltid mycket lättare när någon finns i bakgrunden, lite push eller att man är två om något. Då går det som en dans. :) :) 
Får försöka hålla det tempot i morgon också.
Och är det inte typiskt, har varit supersugen på polly hela kvällen. Bara för att jag bestämt mig för att inte äta onyttigheter mer än på Lördagar, så skall kroppen naturligtvis bråka och vilja ha. :( Men nej, jag är envisare än så.

Det blev istället Fisk och pommes, som vi redan hade i frysen. Nu måste frysen tömmas om jag skall kunna frosta av och städa. Så det vill till att vi verkligen tömmer den på mat nu. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: