carinag.blogg.se

IDAG ÄR DET DOP!!

Morgon igen. Och inte vilken morgon som helst. Idag är det ju en stor dag. Och är det inte typiskt för mig att sova extra länge när jag egentligen inte har tid??!!

Vad händer idag då? Jo, idag skall mitt barnbarn ha sin allra första fest. Japp, ett stort kalas blir det minsann, när han offentligt får sitt namn Alexander.
Yeeey, idag är det dop.

Men nu skall jag först morna mig och försöka öppna mitt öga. Som vanligt, när jag har en vagel, så är jag helt igenmurad när jag vaknar. Det enda som hjälper är varmt och mycket vatten. Jag vågar inte dra upp ögat, det brukar göra så himla ont då. :( 

Nej, nu måste jag lägga på ett kol. Tror inte Alexander blir så glad på sin farmor om jag inte är klar i tid.

Ha en bra dag alla, och var rädda om er där ute i vimlet.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: