carinag.blogg.se

HAR FÅTT BESÖK ... AV EN JOBBIG FÖRKYLNING!!

Godmorgon på er.
Jag hoppas ni har sovit gott, för det kan jag ärligt säga att jag INTE har gjort. Jag har vaknat en gång i timmen av täppt näsa och sårig hals.
Kände ju redan igårkväll av att jag antagligen var på väg att bli förkyld. Jag hade riktigt ont i halsen och kände mig ordentligt hängig. Och nu har det alltså brytit ut.
Jag känner mig som dagisbarn som blir förkylda när de börjat dagis. hahaha
Jag har ju bara varit i gång ett par veckor. Och idag arbetar jag dessutom med betalning. Det finns ju inte en chans att jag stannar hemma.

Nåja, jag har stått en stund i duschen nu på morgonen, och blev så klart lite piggare. Så det är bara att hoppas att jag orkar med dagen, sen får jag väl ta det extra lugnt ikväll. En sak är i alla fall klar, jag tänker inte ta ut mig med att promenera till och från jobbet. Nope, idag blir det bussen. :) 

Som sagt, jag mådde inte alls bra igårkväll. Därför kom aldrig bilderna från kalaset hos Teddy upp igår, så här kommer ett litet axplock.

Ha en bra dag folket, och var rädda om er. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: