carinag.blogg.se

FREDAGSTRÖTT!!

Det är nu man märker att man haft en "arbetsvecka", såååå trött jag är. Jag bara slocknade på sängen tidigare ikväll efter lite jobb vid datorn, och vaknade lagom till maten. Ja, det var som om någon slagit ett stort stekjärn i huvudet på mig. :) 
Och inte har jag blivit piggare trots att jag både sovit och ätit. Så nu skall den här kroppen kasta sig i sängen igen.

Ikväll åt vi i alla fall köttfärspaj, riktigt gott. Och som vanligt blev jag övermätt. Det känns inte riktigt bra att gå och lägga sig på en så full mage. Men vad gör man när kroppen bara drar sig åt sängen? Inget, man följer med.
Så nu säger jag godnatt till alla. Hoppas ni har haft en härlig Fredag. Och glöm inte att göra som mig ... lägg er med ett leende. :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: