carinag.blogg.se

FLITIGA LISA!!


Snacka om energi.
Medan jag och Beatrice var i stallet, handlade Dennis lite go fika, bröd och extra gott pålägg. Så det blev en riktigt god brunch, när vi var tillbaka. Och ja, det behövdes tydligen. För både jag och Beatrice fick väldig energi och började städa, hon med sitt och jag i köket.
Så nu har jag en diskbänk igen. Härligt, härligt.



Och nu tittar jag in i mitt sovrum och är nog så illa tvungen att behålla energin ett litet tag till. Allt har ju samlats där inne under tiden lägenheten har ställts i ordning. Jag hade ingen aning om att jag hade så mycket som jag inte ens använder, det mesta kommer från skrivbordet när det var placerat i TV-rummet. Ja, ja, det blir till att kasta och fördela...... :) 



MEN det hade ju inte varit jag om jag inte tagit en kaffepaus mellan städningen, eller hur??? Så en STOR kopp kaffe nu ... :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: