carinag.blogg.se

EN TREVLIG EFTERMIDDAG TROTS SÅRIG HALS!!

Det är knappt jag tror mig själv, men jag har faktiskt gått och dragit på mig en ny förkylning. Hon troligt kan nu det vara att bli dålig innan förra omgången ens är helt borta?
När jag kom hem ikväll efter mobiliabesöket, orkade jag inte ens få i mig mat. Nu bara sitter jag framför datorn helt dåsig. :( 
Alltså, jag har inte tid att bli dålig igen. Har ju hur mycket som helst på mitt schema, allt från kalas till seansmöten. För att inte tala om mitt arbete. Skall jag behöva sitta och vara helt täppt, hosta och ha mig en period till? Nej, inget kul alls.

Men vi hade i alla fall en trevlig stund på mobilia, och vi hann naturligtvis med både handling och fika. Vi är väl inte kvinnor för ingenting. hahaha

Nu säger jag i alla fall godnatt. Måste lägga mig och försöka kurera min stackars näsa. :) 
Hörs i morgon igen då jag förhoppningsvis mår bättre. Då väntar även ett kalas för oss.

Lite bilder att förgylla tiden med.

Första smaken av lite mjuk choklad. Det var väldigt lite, men det räckte för att Alexander skulle bli helt till sig. hahaha
Och som sagt, det mesta som handlades gick så klart till lillprinsen. Detta är bara ett litet smakprov. Raggsockarna var bara för gulliga. :) 
Sneak peak.
Kan ju inte visa hela paketet. Men ja, något skall ju födelsedagsgrisen så klart få när vi kommer. :) :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: