carinag.blogg.se

DET FUNKADE INTE!!

Jag har så många gånger beklagat mig om min Iphone, speciellt när jag skulle blogga utomhus. Jag blev lika irriterad varje gång jag inte hade någon teckning. Och jag vet ju att både Dennis och Teddy ogillade den telefonen, så därför köpte de en annan till mig. Missförstå mig inte, jag älskar min nya telefon. Men den är om möjligt ännu sämre än Iphonen att blogga med.
Har försökt blogga i ungefär sex timmar ... ja ända sedan vi gick från frissan. Men det har bara hängt sig, och inläggen jag skrivit har bara försvunnit hela tiden. Sååååå irriterande.

Så fick jag ju då höra att jag inte kan hänga upp mig på bloggen så mycket att jag glömmer omvärlden. Men vad tusan, det är ju det enda nöjet jag har. För vad gör jag annars? Jag jobbar, söker jobb, hushållsbestyr. Och det är absolut inte mycket av tiden jag ägnar åt vare sig mig själv eller bloggen. :(

Nåja, irritationen lägger sig väl snart när jag väl andats ut, packat upp maten och satt mig ner en extra stund. Jag får väl uppdatera lite mer om vad jag och Beatrice pysslat med idag ... när jag andats ut.

Liten ledtråd kan ni få redan nu och jag lovar, det är inte mina gummistövlar :) :) ...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: