carinag.blogg.se

DEN BÄSTA MEDICINEN!!

Vila kan man ju så klart göra på många olika sätt. Men jag måste nog säga att mitt sätt att vila i morse verkligen gjorde susen. Finns det något bättre sätt än att ligga och titta på lilla barnbarnet? Var jag inte pigg innan blev jag det helt klart när jag låg och myste med charmtrollet och såg hans glada uppsyn.
Han upptäcker saker hela tiden. Och idag upptäckte han att flaskan stod på sängbordet. Plötsligt bara greppade han tag i mitt ben så han kom på magen och försökte sen nå sin flaska. Visst, all välling var ju inte uppdrucken, han ville ha mer. hahaha
Det var precis det han behövde för att han skulle kunna ta sig en liten powernap.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Gud så mysigt❤

Svar: Mmmm, det var riktigt härligt. :)
Carina G.