carinag.blogg.se

DE HAR FÅTT STÄDNOJA!!

Måste ju säga att jag har några märkliga inneboenden. Det slår aldrig fel, när klockan blir lite över 22 börjas det städas här hemma. Märkliga filurer. hahaha
Ja, att de passar bra tillsammans är det absolut ingen tvekan om, samma dygnsrytm hos dessa två. thii...

Ja, själv tog jag ju ett litet tag i sovrummet. Men dock blev det lite tidigare, en annan är alltför trött på kvällarna. Visserligen är jag alltid trött, men så här sent är jag ofta övertrött att jag inte orkar ta tag i en sådan tråkig syssla som städning. Nej, nu är det "chilla" som gäller fram tills sängdax, vilket är om en liten stund.

Så därför säger jag godnatt till er nu och hoppas att ni får en riktigt god natts sömn.
Hörs i morgon, pigga och utvilade.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: