carinag.blogg.se

DAGENS JÄTTESENA MIDDAG!!

Sprängdfylld mage börjar bli en riktigt ful ovana hos mig. Jag sitter nästan i matkoma efter dagens middag. Men oj vad gott det var.
Idag var det jag som stod för maten. Det blev shepardpaj, gjord på köttfärs och potatismos. Dock förstår jag inte hur jag skall kunna göra maten så att det bara precis täcker mitt hushåll. Jag lyckas alltid med konststycket att göra till ett helt kompani. hahaha
Alltså, när jag satte fram formen på bordet, började både jag och Dessi skratta. Det såg ut som om jag bjudit alla mina grannar också. :) Och som sagt, det blev ju en del över.

Tidigare idag var jag och Beatrice på Ikea, ovanligt va?? Men nu var det dock sista gången för Beatrice räkning. Idag fick vi nämligen handlat det sista till hennes rum. Och förutom att det då skall upp på väggen, så kan man väl säga att vi är KLARA. Det trodde jag aldrig. Och vad som är mer fantastiskt är att vi faktiskt INTE fikade idag. Jag kände bara stressen att vi skulle hinna till Wessels och handla dagens middag. Och sen skulle jag ju hem och tillaga den också. Men det löste sig. Dock blev det en väldigt sen middag idag. Nu återstår bara det tråkiga ... disken efter maten. Men först blir det lite kaffe så jag kan återfå lite av mina krafter.

Jag säger i alla fall godnatt nu. Ha en fortsatt härlig Lördag och sov så gott.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: