carinag.blogg.se

VECKANS SLAPPASTE DAG!!

Sen kväll och riktigt tidig morgon ... en Söndag. Nej, det gillar jag inte. Jag vaknade halv 6 och studsade upp ur sängen. Jag hade gärna sovit ett par timmar till, men kroppen ville annat. Och trots den tidiga timmen har vi ändå haft morgonaktivitet här hemma. Lilleman vaknade och ville ha lite ompyssling. Så nu har han badat och ja, Dessi badade också lite hahaha. Alexander är ju sjövild, stänkte och hade sig, den lille godingen. :) 

Nu blir det halvljummet morgonkaffe. Jag kunde ju inte slita mig när det var baddax. Tänk att man glömmer allt annat för ett sådant litet knyte. :) Men det går det också, jag vaknar i alla fall till liv.

Och som sagt Söndag ... det betydet STALLET om ett par timmar.

Ha en skön Söndag och vila så mycket ni kan. I morgon är det åter arbete ...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: