carinag.blogg.se

TRÖTT OCH SLITEN, MEN GLAD!!

Idag har det verkligen inte funnits tid till någon uppdatering här på bloggen. Har haft fullt upp och har bara haft ett par korta rökapauser. Men trots att jag känner mig trött och sliten, är jag faktiskt riktigt glad idag.
Det har varit mycket på jobb, men så, så roligt att lösa alla dessa problem på egen hand. Och jag lär mig mer och mer för varje dag som går. I och med det så släpps det mer också och jag får ta mer och mer egna beslut.
Idag slutade jag inte förrän 16 så allt har blivit försenat även här hemma. Men, men, jag får gå lite tidigare en annan dag istället. Det är inte heller fy skam.

Nu skall jag dricka lite kaffe och bara umgås med nära och kära en stund. :) 
Hörs lite senare.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: