carinag.blogg.se

TRÖTT OCH KALL!!

Morgon igen ... och jag är såååå trött. Jag var piggare i natt när jag vaknade vid halv 2 tiden. Hmmm, man kanske skulle hållit sig uppe då. :) :) 

Idag skall jag iväg tidigare än jag brukar. Jag skall ta bussen till jobbet och jag måste vara där strax efter 8. Så det blir till att korta startsträckan en aning. Men det är inga problem, när jag väl kommer till jobb brukar jag bli riktigt på alerten i alla fall. Så vad gör det att jag halvsover på vägen dit.

Nej, nu bara "bubblar" jag. Så nu får jag ta och sluka mitt morgonkaffe så jag kan göra vid mig och dagen kan börja. 

Ha en bra dag alla. Och ni som skall ge er ut, klä på er ORDENTLIGT. Var ut på balkongen för en stund sedan. Fy sjutton vad kallt det var. Detta är alltså vinterkylan ... brrrr.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: