carinag.blogg.se

TJEJKVÄLL!!

 Så mätt jag är fortfarande. Har ju ätit två stora måltider idag. Orkar inte ens käka Fredagsgott. Nope, jag sparar mig till Lördagsgott istället. :) :) Men vi hade det i alla fall trevligt på vår lilla familjemiddag.

Nu är det "flickornas afton" här hemma. Det är hur härligt som helst. Vi har till och med gjort ansiktsmask. Ja, inte på mig då. Jag lär inte blir bättre, hur jag än kletar på. hahaha
Men klart ungdomen skall bli vackrare.
Jag gillar verkligen kvällarna när vi ätit mat och jag sitter ner och bara "är". Att varva ner är alltså ett stort måste för mig, annars kommer jag inte alls till ro på kvällarna. Så ja, det är det jag gör nu.

Jag passar på att säga godnatt till alla nu. Skall fortsätta att bara "vara" en stund till innan sängen kallar.
Sov gott och dröm sött.
Hörs i morgon, goa och glada.



Ja, så kan man också laga kaffe. :) :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: