carinag.blogg.se

TIDEN RUSAR!!

Har lite ågren för att Söndagen REDAN är slut. Satt precis på balkongen med Dennis och Dessi och kom fram till att helgerna går alldeles för fort när man jobbar.
Dagarna brukar ju gå helt sanslöst fort också, men ändå ......

Och på tal om att tiden bara rusar, så är det ju faktiskt inte så lång tid kvar till jul. Så idag har Dennis plockat upp julen från källaren. Japp, nu börjar vi förbereda oss inför tomtens besök. hahaha
Tidigt?? Nej då. Vissa år har vi varit ännu tidigare.
Normalt alla andra år har jag även varit helt klar med alla julklappar vid den här tiden. Men av naturliga orsaker är jag en aning försenad i år. Har bara avverkat en julklapp hittills. Så nu känner jag lite panik för att så mycket skall hinnas med.

Julen har alltid varit min absoluta favorithögtid. Jag älskar alla ljus i fönstren, det är så mysigt att se allt runtomkring. Det blir en lite annorlunda jul i år. Inte minst för att lilla Alexander nu är med oss. Och som jag gjorde när mina barn var små, ser jag även nu fram mot hans min när han får träffa tomten.

Nu är det dock sängen som väntar, får väl drömma om julen istället ett tag till.
Nu säger jag godnatt till alla där ute. Sov gott och dröm sött. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Teddy
skriven :

Lite tidigt för det nu va.. hahah

Men men julen får ni dock behålla inom era väggar, in till mig kommer den då inte .

Svar: Du kan komma upp och hälsa på den lite då och då. :)
Carina G.