carinag.blogg.se

SOM VANLIGT VID DATORN!!

Ja, var annars skulle jag befinna mig om inte framför datorn ... det självklara valet. hahaha

Tycker det är lite kul i allt det dystra. För är det någon instans som fortfarande försöker hjälpa och håller ögon och öron öppna för min skull så är det TRR. Japp, fick ett mail igår om en tjänst som skulle kunna passa mig. Jag vet, det är ju deras jobb. Men det är så lätt att lägga klienter "vilande" och ta annat som är mer akut, eftersom man har ett extrajobb just för tillfället. Men nej, jag får fortfarande mail lite då och då från min handläggare.
Det är jag faktiskt tacksam för.

Så nu efter maten, som förresten Beatrice stod för, har jag kastat iväg en ansökan som jag fick tips om från TRR.

Nu känner jag mig i alla fall lite duktig även ikväll. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: