carinag.blogg.se

SENA KVÄLLAR OCH DÅLIGA MATTIDER!!

Nej, nu måste jag ju skärpa mig med mina sena kvällar. Jag kommer i säng senare och senare för varje kväll som går. Inte alls konstigt att jag blir kinkig dagen efter. ;) 
Jag var lite småtjurig tidigare ikväll. Kände inte alls för att plocka här hemma, samtidigt som jag var hungrig. Men innan vi kunde äta var det ju tunget att handlas hem något också. Och på allt det var jag trött. Ja, så blir det ibland.

Nej, någon mat blev det inte. Slarvigt, eller hur? Ingen orkade laga maten. Och ju senare det blev detsto tröttare blev vi. :) Så det blev bara mackor. Bra föda ... hmmmm ...

Om jag inte vill riskera att somna där jag ligger nu, vill det nog till att jag gör vid mig för natten. Ögonen hänger inte med mig alls.
Ha det fortsatt härligt vad ni än hittar på med.
Sov gott, så hörs vi i morgon igen.

GODNATT

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: