carinag.blogg.se

OVÄNTAT BESÖK!!

Hann hem precis lagom innan himlen öppnade sig. Viiilken tur, annars hade jag fått en rejäl dusch. :) :) 
Jag skyndade mig i alla fall att laga lite kaffe för att sen sätta mig med mina vanliga bestyr framför datorn. Men då fick jag plötsligt besök av barnens farmor.
Ja, ni förstår säkert vart det lutade ...... japp, kaffe och cig på balkongen istället. Men det var det så klart värt, allt för att slippa sitta med tråkigt arbete. 
Jag får se det från den ljusa sidan det är bara en dag till sen innan jag med utdragen suck kan säga att jag håller helg. :) :) 

Så ... nu har jag babblat lite mer. Nu MÅSTE jag sätta igång om jag skall blir klar någon gång.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Vilken mysig bild!

Svar: Mmmm, tycker jag med. :)
Carina G.