carinag.blogg.se

NYA FAMILJEMEDLEMMAR!!

Ja, då kör vi det allra sista inlägget för dagen.
Nu har jag precis kommit in från en liten kvällsrunda med Molly och Dessi. Och nej, det var INTE varmt kan jag tala om. Så här var det både halsduk och vantar som gällde. :) Men nu när jag väl sitter inne i värmen så är det ändå ganska skönt att ha fått den där promenaden. Det skulle man egentligen alltid köra med, tror man sover ganska gott efteråt ... om man bara inte varit så förgjort trött på kvällarna. hahaha

Men en som säkert är trött och somnar gott är nog ändå Dennis. Han har minsann inte legat på latsidan idag. Det har både städats och hängts upp saker. Kolla bara in min fina klocka som äntligen har fått ett hem på min vägg. Dessutom har mina brevkorgar gått i pension och ersatts av andra lika fina brevkorgar. Så ja, Dennis och Alexander har haft fullt upp idag. :) :) 

Nu tänker jag avsluta denna kväll med att säga godnatt till alla som fortfarande är vakna. Och till alla er andra som kikar in här i morgon bitti ...... godmorgon.

Ha en härlig natts sömn och dröm sött.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Oh så fint ;)

Svar: Ja, jag är riktigt nöjd. Klockan ger absolut den extra kicken till hallen. :)
Carina G.