carinag.blogg.se

NY HÄRLIG VECKA!!

Ny vecka, nya härliga dagar. Dagarna har en helt ny mening, när man vet att det är jobb igen. Trots att helgerna går så fort, gillar jag verkligen vardagen också just nu.
Och än så länge är det inte överdrivet kallt heller. I morse när jag satt på balkongen, satt jag riktigt och njöt av den sköna morgonluften. Tänk om alla dagar kunda kännas så. :) :) 

Nu skall jag dricka morgonkaffe och njuta lite mer av morgonfriden, innan huset vaknar till liv med buller och bång. 

Ha en skön Måndag alla och ta vara på dagen ordentligt. Och glöm inte ... var rädda om er.

GODMORGON



Och lite från gårdagen. Flitens lampa lyste över Dennis och han blåste köket, duktig kille. hahaha
Och efter det bjöds det på kyckling á la Granström/Pettersson. Det var himla gott. Återigen ser vi vad dessa två kan samarbeta bra i köket. :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: