carinag.blogg.se

NU TÄNDES LJUSEN!!

Det har varit en kort kväll, kom ju inte hem förrän vid 16.30 tiden. Så i princip har jag inte gjort något annat idag mer än jobbat, ätit, druckit kaffe och snackat en massa goja. :) :) 
Däremot har Dennis varit lite flitig idag. Han fick till det riktigt ordentligt och det blev mysigare i fönstret. Lite jul i luften kanske??

Så här fint har Dennis och Dessi det i sin lilla kvart nu.
 
Nu tänkte jag säga godnatt. Jag skall kasta mig i sängen och kisa lite på TV'n tills ögonen inte vill längre, vilket inte lär dröja speciellt länge. :) 
Hoppas ni haft en skön kväll folket, för det har jag haft.
Sov gott och dröm sött.
Eller varför inte drömma om mat ...
Dagens middag behöver jag väl inte nämna vem som gjort??
Kyckling med ris och currysås, mums.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: