carinag.blogg.se

NATTENS DRÖM!!

Någon har berättat att det är på natten man bearbetar allt som händer under dagen, och att man behöver drömmarna för att klara av dagsbestyren. Då sitter jag och funderar på nattens dröm. Det kan väl i alla fall inte vara något jag skall bearbeta!!???
Alltså, jag hade ju världens knepigaste dröm inatt. Jag fick besök från andra sidan och ett meddelande om att jag skulle säga upp min lägenhet, att något bättre skulle dyka upp. Hur sjutton kan det vara något som skall bearbetas? När jag vaknade vid 5-tiden hade jag en så underlig känsla i kroppen. Det var precis som om någon faktiskt suttit bredvid mig och berättat exakt vad jag skulle göra.
Jag tror ju skarpt på det här med andra sidan, andar osv. Men inte är jag dum inte, så klart att jag inte säger upp min lägenhet. Men drömmen var så intensiv och stark, jag minns varenda detalj.
Jag kan inte låta bli att fundera på om det har med den kommande seansen att göra. Meningen är att en sådan skall hållas hemma hos mig inom det närmaste. Kanske vi pratat om det så mycket här hemma att drömmen är en förlängning på snacket vi har haft?

Ja, ja, vi får väl se vart det leder hän. Nu skall jag i alla fall dricka mitt morgonkaffe i den tysta, tysta lägenheten och försöka piggna till. Om inget annat så blev jag ganska klarvaken av besöket på den iskalla balkongen för en stund sedan. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: