carinag.blogg.se

MORGONEN ÄR ÖVER!!

Såja, nu har jag haft gooott om tid på mig till att morna mig. Jag har både hunnit äta frukost och druckit flera koppar kaffe. Så nu är jag redo att faktiskt börja dagen.

Hade tänkt ta mig en tur till affärn och shoppa lite småinredning till sovrummet, nu måste jag ju få i ordning det sista. Jag vet, har kört med det de senaste veckorna. Men till mitt försvar kan jag väl säga att min plånbok har ekat tomt, så jag har inte kunnat handla. Vi får väl se hur mycket av allt jag tänkt på som jag kommer hem med.

Skall skynda mig att fixa till mig, så jag får ut något av resterande dag. Den bara springer iväg ju. :) :) :) 



Och så här ser det ut när mina söner håller på att fjanta sig, Dennis på sjätte våningen och Teddy på fjärde. Själv får jag svindel bara av att titta på bilden.
Bara ett konstaterande, jag har "tokiga" söner. hahaha
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: