carinag.blogg.se

MITT I ÅSKAN!!

Har suttit i mer än en timme och försökt få över ett anställningsbevis via mail till unionen utan att lyckas. Tänkte ju att det skulle gå lite snabbare den vägen så att mina pengar kunde betalas ut. Men nej, jag blir så illa tvungen att skicka det förgrömmade pappret då. Det lär ju ta några dagar extra, men det kan inte hjälpas.

Och på tal om något helt annat. Här sitter jag och är rädd för åska. Alltså, jag kan verkligen inte med den. Och ni kan ju tänkar er mig då, när jag skall röka och går ut på balkongen och världens muller kommer. Jag började bokstavligen skrika och rusade in. hahaha
Efter en stund går jag ut i köket. Och vad hittar jag då? Dennis på balkongen. :) :) i ÅSKVÄDER.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: