carinag.blogg.se

MIDDAG OCH SÖNDAGSSLUT!!

Söndagen är i det närmaste slut, men nej det är inte jag. Siestan i eftermiddags gjorde att jag sitter här nu och är superpigg. Kanske inte så lyckat med tanke på att klockan ringer halv 6 i morgon. :) 

Och på tal om delar av familjen, tänkte på middagen igår, så kom ju även Teddy och flickvännen Pernilla upp en sväng. Jag gillar verkligen att ha alla runt mig. Det tråkiga med Teddy är att han alltid kommer upp en sväng 10 minuter, och sen går han igen. Eller om han äter middag här, då blir det middag och en cigarett, och sen bara "hej då, nu går jag". Hmmm ...... :) :) 
Sitter och funderar på vad jag skall locka med för att besöken skall bli längre. 

Nåja, även om jag är pigg så kanske ni går och lägger er om en stund. Så därför säger jag godnatt till alla och ha en fortsatt bra Söndag det lilla som är kvar.
Sov gott och dröm glatt. :) 

Dagens middag......


Det är ju inte helt lätt att få till det med tider och annat, man har ju arbete 24/7. Då blir det så här. hahaha


Igår när Teddy och Pernilla var på en snabbvisit. De hade inte ens tid att sitta ner. :( Ja, ja, de kommer i alla fall ibland, jag behöver inte känna mig helt bortglömd. hihi
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: