carinag.blogg.se

MAT OCH DRYCK!!

Sitter inne i mitt kyffe och sneglar lite längtansfullt mot sängen. Tror faktiskt det nästan på är dax för sängen nu. :)
Jag har suttit nu ett tag och försökt lära mig hur min nya mail fungerar och vad alla knappar betyder. Det ser ju helt annorlunda ut än min andra mail, som jag haft i många år. Ja, jag är ju inte alls någon höjdare på att lära mig datanyheter, även om andra kanske tycker det är jätteenkelt.

Jag orkade inte laga kaffe efter maten ikväll. Så jag gjorde mig en kopp te istället. Och det satt riktigt gott faktiskt nu innan sänggång. För det är just vad jag skall göra nu, krypa ner under täcket. Det ser såååå skönt ut där borta.

Ha en fortsatt skön kväll och en ännu mysigare natt.
Sov gott.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: