carinag.blogg.se

KVÄLLENS HÖJDPUNKT!!

Håller som bäst på med mina fotoalbum. Och ja, det ser nästan ut som om jag får sätta min lilla bock ikväll i alla fall. :) :) Jag har ju inte något val precis, om jag inte vill sova i sittande ställning i datastolen. hahaha

Och dagens höjdpunkt var absolut kvällens måltid. Åt en underbart god karré med klyftpotatis, som Dessi "snodde" ihop. Lite assistent av blivande kocken Beatrice blev det också. Det var så gott att jag åter igen blev FÖR mätt.
Alltså, jag måste helt klart lära mig äta på rätt sätt. Jag kastar i mig maten för att jag är så hungrig. Sen går jag från bordet så mätt att jag nästan mår lite dåligt. Jag får väl ha det till bakläxa, lära mig äta på nytt. :) :) 

Nu skall jag snabbt få undan det sista från sängen, sen blir det mys framför TV'n den lilla tid som är kvar innan jag somnar. Så därför säger jag godnatt och sov så gott alla härliga.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: