carinag.blogg.se

KLÄDER I MÄNGDER!!

Mitt kök just nu. :) 

Japp, just nu har vi en seconhand affär i köket. Jag har iiiingen aning om hur Dennis och Dessi har kunnat få plats med allt detta i sitt klädskåp. Och detta är ändå bara "spillet". De kläder de använder har de haft här hemma ett bra tag redan.
Var gör vi av allt detta tro??? :) :) 

Ja, det får bli Dennis och Dessis huvudvärk. För själv är jag så trött att jag bara sitter och halvkikar. Kan förvisso ha att göra med att jag åt så mycket middag att jag knappt kan röra mig. Varför skall man stoppa i sig så mycket? Det är ju inte ens någon behaglig mättnat.

Nu säger jag i alla fall godnatt. Hoppas Lördagen varit superbra för er alla.
Sov gott, så hörs vi i morgon igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: