carinag.blogg.se

HÖJDSKRÄCK!!

Har precis tagit en härlig Söndagssiesta, sååå ljuvligt det var. Kände mig spänd och ur balans tidigare, det var alltså sömnen som behövdes.

Rensade ur mitt skåp i hallen tidigare. Men vad fasen, jag har ju ingenstans att göra av allt. Men eftersom Dennis och Dessi behöver ha någonstans att lägga sina prylar, tömde jag. Och snabbt gick det kan jag tala om. Jag bokstavligt talat drog ner allt från skåpet till hallgolvet, tog inte mer än någon minut. hahaha
Jag har sån fruktansvärd höjdskräck, att mitt huvud till och med reagerar när jag står på en köksstege eller stol. Så enda sättet för mig är att dra ut allt medan jag håller mig med den andra handen.

Detta är faktiskt en av alla saker jag tycker är jobbigt numera. Tidigare var det alltid Affe som hjälpte till att putsa fönster, lägga upp saker i skåp, ja även torka bokhyllan högst upp. Nu måste jag göra det själv, och det är banne mig inte lätt.
En del tycker säkert jag är larvig. Men när jag känner hur mitt huvud snurrar så fort jag kommer ett par steg ovanför golvet, då måste jag ta det på allvar och inte utsätta mig för sådant. Ibland är det dock nödvändigt ...  som idag t.ex. 

Nu doftar det riktigt ljuvligt från köket. Så jag kan garantera att det alldeles snart blir MAT. Som min mage längtar.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: