carinag.blogg.se

HELA VÄGEN FRÅN NORRLAND!!

Snacka om glädje här hemma just nu. Pratade med mamma för en stund sedan i telefon och fick reda på att hon skulle få gäster ikväll ...... hela vägen från NORRLAND. Sååååå roligt. Min moster och kusin är på väg ner, räknar väl med att de når Malmö någon gång vid 21-22 tiden. Alltså, jag är helt exalterad. Jag har inte träffat någon av de på 20 år tror jag. Sist var när Dennis och Teddy var 5 och 1, då jag, Affe och barnen var upp till Norrland. Nu går jag som på nålar och bara väntar på att mamma skall höra av sig och säga att moster och kusin nu nått Malmö. hahaha

Under tiden har vi så klart pysslat här hemma. Dessi fixade maten, vi har käkat och nu håller Dennis och Dessi på med det sista i hallen. Det skall bli så himla skönt när det är klart där ute. Det känns inte som om det går att städa överhuvudtaget. Jag har damm i hela lägenheten, för att inte tala om köket. Allt är en enda röra. 

Meeen jag håller humöret uppe, det blir ju fint när det blir klart. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: