carinag.blogg.se

GODMORGON DATAVÄNNER!!

Jag stack upp till mamma sent igårkväll, efter att min moster och kusin landat hemma hos henne. Sååå kul det var att se de igen. Moster var ju sig väldigt lik. Men jag skulle aldrig någonsin känt igen kusinen om jag stött på honom på stan. hahaha
Jag var inte hemma förrän vid ettsnåret. Och gissa vad jag möts av? Dennis och Dessi i full färd med att rensa och städa köksskåpen. Måste ju säga att det såg riktigt snyggt ut. Det skall dock bli intressant att se hur det ser ut efter ett par veckor igen. Mina skåp brukar ha en tendens att röra till sig helt på egen hand. :) :) 

Sen satt vi och snackade en bra stund på balkongen. Och när jag väl kom i säng, var klockan bortåt 3. Så ja, idag blev det ju som sagt sovmorgon. Kanske inte så konstigt.

Och idag fortsätter det. Jag kommer att vara barnvakt, medan Dennis och Dessi gör lite ärenden för lägenhetens räkning. Det börjar faktiskt likna något igen.

Nu blir det morgonmys med kaffe och dator, bakom lykta dörrar. :) 

Ha en bra Lördag, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: