carinag.blogg.se

FRUKOST!!

Idag blev det lite lyxigt till frukost, med ett riktigt uppbullat frukostbord. Och ja, naturligtvis skulle lillaman också äta frukost tillsammans med oss.
Tänk att han är så stor nu att han kan sitta med oss andra vid bordet och käka, han är en stor kille nu. Var tog tiden vägen? :) :) 

Eftersom jag nu är ledig från jobb, tänkte jag passa på att söka lite jobb i förebyggande syfte. Kanske jag inte känner mig så stressad resten av veckan sen om det inte blir så mycket då.

Nu blir det i alla fall lite mer kaffe och en tur till balkongen. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Vän till din mellersta son!
skriven :

Oj, så fort tiden går.
Själv minns jag, efter att ha sett bilder, att jag drog ner duk och ALLTING från bordet. ;)

Skulle bara varna dig lite, Carina! ;) Haha

Svar: Ja, så kan det gå. :) . Det bästa med att vara farmor är ju att jag kan sitta bredvid och skratta åt allting, medan hans föräldrar får äran att plocka upp allt. hahaha
Carina G.