carinag.blogg.se

DÅ OCH NU!!

Ibland har man sina dagar och kvällar. Den här kvällen har nog varit en lite jobbig sådan, där jag fått tänka på en del beslut och funderat kring vad som måste göras.
Nu tycker ni säkert jag pratar i gåtor. Och varför nämna något om man ändå inte pratar i klartext. Det är väl så här att jag helt enkelt bara behöver få ur mig min nedstämdhet. Jag är ju inte annars en person som hänger ut folk och pratar om saker som mina nära och kära inte redan vet. Därför känner jag inte att jag kan vara så öppen med varför jag haft den här sinnesstämningen än, det är för många nära runt mig som faktiskt läser min blogg. :)

Nu mår jag dock lite bättre när jag kan sitta här och bara "bubbla" lite, och så småningom kommer säkert orden här på pränt också. Men flitig med dokumentationen är jag ju ändå. Och bilden som läggs upp nu, det var så jag kände just då. Men som sagt, nu känns det mycket bättre.


Viss skillnad ...... :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

En stor kram på dig och din familj, man kan läsa mellan raderna att du inte känner dig så bra just nu och jag känner igen mig i detta....det bästa är att släppa ut allt som tynger en annars blir det för jobbigt! Kram

Svar: Tack Lena.
Carina G.