carinag.blogg.se

BÖRJAR MORGONEN MED DÅLIGA BESKED!!

Jaha, då kom nästa hinder. Jag undrar vad man egentligen skall göra för att få NÅGRA kronor. Jag orkar inte ens bli arg längre.
Nu kan de alltså inte betala ut mina 25% från A-kassan förrän de får ett anställningsavtal från mig, där de ser att jag arbetar 75%. Hur jag fick reda på det nu efter en månads arbete? För att jag skickade ett mail till A-kassan med frågan om det gick att tidigarelägga de pengar som jag skulle ha nästa vecka, eftersom det nu är uträtt att jag är godkänd för 25%. Hade jag nu inte ställt den frågan hade de inte heller skickat ett svar om att de inväntade mitt anställningsavtal från företaget. De har fått papper om det från AF, ändå väntar de på ett papper från mig??????
Är det bara jag som missar att ta reda på alla fakta?

Tja, vad spelar det för roll? Pengar behövs väl inte, eller ......

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: