carinag.blogg.se

VARIT UTE I MÖRKRET!!

Det skulle vara förbjudet att börja jobba så tidigt som 6.30, hua vad mörkt det var när jag och Beatrice kom ut strax efter 6. Men vi vaknade i alla fall till liv ute i kylan. :) 

Det är härligt att se Beatrice i sitt esse när hon väl kommer in i köket på sitt "jobb". Hon tar tag i saker och vet precis vad som skall göras. Ja, hon blir som en helt annan person. Och hon trivs riktigt bra där, så jag hoppas hon får fortsätta på samma ställe till våren när det sen sätter igång igen med praktiken.

Nu sitter jag hemma i värmen igen och får äntligen lite kaffe i mig. Jag hann ju inte med det innan vi skulle iväg i morse. Halsen måste ju ha sitt också. ;) 
Jag skall alldeles strax iväg till mitt eget jobb. Och det är så klart fördelen med att jag följer Beatrice till praktiken. Jag är alltså klar att ge mig iväg så fort klockan blivit tillräckligt. :) :) 

Ha en fantastisk dag ute i vimlet ... och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: