carinag.blogg.se

VÅR LÖRDAGSKVÄLL!!

Ikväll kände jag riktigt hur ovillig jag var till att ställa mig vid spisen. Ja Beatrice kände inte heller för det. Vi höll på att dona och ha oss här hemma. Och naturligtvis var lilla Alexander i fokus nästan hela tiden. Dessutom visste vi inte när Dennis och Dessi skulle komma hem. Det slutade med att vi fuskade ikväll. hahaha
Men visst, det är ju Lördag och vi slog på stort. Så det fick bli pizza ikväll. Sååå gott ... 

Så nu blir det TV'mys och lite kaffe. Det är väl ungefär vad jag orkar med just nu. Tror inte jag skulle orka äta en bit godis överhuvudtaget ... och då är jag mätt när jag kan motstå det. :) :) 

Hoppas ni har haft en härlig Lördagkväll, det kan jag lugnt påstå att jag har haft. Men nu är det dax att säga godnatt. Ha en fortsatt skön kväll och sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: