carinag.blogg.se

VÅR INNEBOENDE HAR HITTAT HIT IGEN!!

Snacka om effektivitet. Jag och Dessi passade på att blåsa köket medan Dennis var i tvättstugan.

Och plötsligt när vi stod där och hängde med disk och torkning hördes ett konstigt surrande. Båda två tittade upp och Dessi bara "nej, det var bara en moped". Så vi fortsatte i lugn takt ... ända tills vi upptäckte att Molly fått syn på något. Men gissa vad? Vår "lilla" geting hade kommit tillbaka, tjockare än någonsin.
Alltså, vad är det för något? Inte skall det väl finnas getingar nu ... i November.
Usch, jag gillar inte alls getingar. Samtidigt tycker jag det är lite komiskt. Jag vet att många inte tror på det övernaturliga. Men eftersom jag nu gör det kan jag inte låta bli att tänka att det är något konstigt med getingen. Jag tror minsann det är samma geting som varit här tidigare. Och ja, jag tror till och med att det är någon form av budskap den vill få fram. Frågan är bara vad...

Nu skall jag göra vid mig. Shoppingen väntar, och plånboken skriker efter att få bli lite tunnare ...... not. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: