carinag.blogg.se

UTE BRA MEN INOMHUS BÄST!!

Äntligen hemma i värmen.
Det har inte varit överdrivet mycket på jobb. Men ändå tillräckligt för att ha att göra hela tiden. Det går liksom i ett. För varje samtal genererar i lite undersökningar som tar lite tid. Och lagom till upplösningen på ett problem så ringer telefonen igen. Så jag skall inte klaga, det har varit jämn ström hela tiden. Men det var ändå skönt att få sluta 15 som jag egentligen skall.
Och när jag gick hem tänkte jag att då kunde jag ju passa på att slänga upp ett litet inlägg på bloggen, det har inte riktigt funnits tid till det idag. Och det började jag så klart med. När jag gått i min egen lilla takt ett tag och bara skrivit ett par rader, kände jag hur fingrarna började stelna. Det gick alltså inte, var ju tvungen att lägga ner telefonen igen. :) :) Snacka om kyla. Jag får kanske skaffa mig ett par sådana mobilhandskar alla ungdomar pratar om. hahaha

Nåja, nu är fingrarna åtminstone uppvärmda igen och jag väntar på att kaffet skall bli klart. Sen blir det till att värma insidan också.
Hörs om ett tag när jag är riktigt, riktigt varm...

 
Min otroligt nyttiga lunch. Tror ni jag är hungrig nu, eller?? :) :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: