carinag.blogg.se

TRÅKKVÄLL!!

Nu är jag precis lika trött som jag blir varje kväll efter att jag ätit. Jag börjar tro att Dennis spicar maten. hahaha
Förutom att jag är så himla mätt känner jag mig lite låg ikväll. Teddy och Pernilla var upp här och åt middag. Men det var inte den här glättiga familjemiddagen som brukar infinna sig. Dessi låg och sov, Dennis pös in och lade sig direkt efter maten och Teddy och Pernilla gick ner nästan direkt vi hade ätit. Jag vet, de kan inte hänga upp sina kvällar på mig. Men just vid middagar känner jag ändå att jag skulle vilja ha lite mer av en trevlig kväll med babbel, skratt och en allmänt mysig kväll med hela familjen. :( 
Så nu när Beatrice gick in på sitt rum om somnade, låste jag istället in mig på mitt rum. Mysigt värre här hemma alltså.

Nåja, nu skall jag också krypa ner under täcket och se om jag kan somna.
Hoppas ni har en fortsatt mysig kväll och natt, så hörs vi i morgon igen, utvilade och pigga.

Godnatt och sov så gott...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: