carinag.blogg.se

TOMTEN ÄR FAR TILL ALLA BARNEN!!

Måndag ... och då har jag ett litet filmtips på G. Vet, skulle ju kommit upp något tidigare. Men men, bättre sent än aldrig.

Jag skulle nog vilja påstå att jag inte är så överdrivet förtjust i svenska filmer. Men det finns ändå en och annan som faktiskt har satt sina spår, och som jag absolut inte har något emot att se om igen.
"Tomten är far till alla barnen" är en såda film.

Filmen handlar om Sara som varit gift flera gånger och har barn med i princip alla sina exmän. Hon vill att alla barnen skall fira jul med hela familjen, och bjuder därför in alla sina exmän med respektive och ALLA barn. Naturligtvis urartar festen när hon berättar att hon är gravid med sin nya man ...... som i sin tur vet med säkerhet att han inte kan få några egna.

Med detta lilla filmtips och nedan lilla filmklipp säger jag nu godnatt. Ha en fortsatt mysig kväll. Det tänker jag ha framför TV'n ... nerbäddad under täcket. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: