carinag.blogg.se

SÅÅÅ BRA!!

Vilken lyx jag och Dessi hade idag. Vi kom hem från jobb och kunde bara precis gå och sätta oss vid dukat bord. Sååå skönt det var. Jag var vrålhungrig, så det passade alldeles utmärkt.
Och efter maten fick jag extra energi när jag beställde hem lite varor från nätet, såå uppfriskande. Det var faktiskt så mysigt att jag riktigt känner hur taggad jag är med all julstök och julklappsinköp. Som jag längtar. :) :) 

Nu är ju förvisso inte denna Fredagkväll slut än. Dock känner jag mig lite smålullig ... trött är ordet. Men nej, jag får nog hålla mig vaken lite till. Vill ju inte gå miste om denna härliga kväll.

Nu blir det mys med kaffe och gotta.
Hoppas ni också har en härlig Fredagkväll och njut nu av att slippa ställa klockan till morgondagen.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: