carinag.blogg.se

RIKTIGT DÅLIGT HÄR HEMMA!!

Ja, detta var ju härligt.
Nu är lilleman också sjuk, blev väl antagligen smittad av Dennis. Visserligen är Dennis på bättringsvägen, men är fortfarande lite "bubblig" i magen.
Ja, lilleman fick så hög feber. Och trots alvedon vill den inte försvinna. Dessutom vill han varken äta eller dricka något. Så det blev raka vägen till barnakuten.

Och inte nog med det. För både jag och Dessi har mått allmänt dåligt ikväll. Och ja, jag har suttit på toaletten flera omgångar. BLÄ säger jag bara. Jag som inte vill stanna hemma nu när jag har så kort tid kvar att jobba.
Ja, ja, vi får väl se hur det är i morgon bitti. :( 

Om jag inte kommer tillbaka mer ikväll beror det på att jag mår sämre och försöker sova bort det istället. Får se hur det blir.
OM vi inte hörs mer ikväll, hoppas jag ni får en fortsatt härlig kväll och en god natts sömn.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: