carinag.blogg.se

REDO FÖR EN DAG PÅ JOBB, TROTS SKJUTANDE!!

Godmorgon alla härliga.

Det känns riktigt skönt att vakna idag, mår mycket, mycket bättre. Jag trodde inte själv att det skulle vara så bra att jag kunde åka och jobba idag. Men jo, jag sov bort "det onda". :) :) 
Jag ropar inte "hej" riktigt än. Skall prova att äta något efter duschen och se om jag fortfarande känns okej i magen.

Dennis och Dessi kom inte hem förrän mitt i natten, de stackarna. Förhoppningsvis blev det bra även där, så att lillemans feber har gått ner nu. Men han sover i alla fall nu på morgonen, jag antar att det hjälpte att få medicin på sjukhuset.

Nu blir det lite morgonkaffe. Och istället för surf vid datorn tänkte jag ögna igenom kvällsposten. Det finns en artikel i tidningen om vad som hände utanför mitt jobb häromdagen. Det var ju avspärrat när jag körde själv till jobb. Jag fick ta en omväg för att komma ut från gatan.
Ja här har ni varför. Och kan ni tänka er, där stod jag bara någon timme tidigare och tog en rökpaus. Jag ryser bara vid tanken.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: