carinag.blogg.se

RAMLADE NÄSTAN AV STOLEN!!

Alltså, jag tror att jag är övertrött och kan somna vilken minut som helst.
För ett tag sedan satt jag och Beatrice och tittade på TV. Jag satt i datastolen och plötsligt bara flög jag upp av att Dessi tog mig på axeln ... jag hade somnat hahaha. Då är man trött minsann. :) 

Men i vilket fall som helst så var det störtskönt att efter min powernap bara resa mig ur stolen, gå raka vägen ut och sätta mig på köksstolen till dukat bord.
Och nu när jag väl är mätt och belåten känner jag att jag inte kommer att kunna göra någonting annat denna kväll. Jag får väl hoppas att jag inte somnar så här tidigt, då lär jag vakna i ottan. :) 

Dessis köttfärslimpa. Den gick minsann inte av för hackor.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: