carinag.blogg.se

"OJ, JAG FÖRSOV MIG"!!

I morse vaknade jag med ett ryck, rusade upp som ett jehu och hann både laga kaffe, röka och rusa in på toaletten. Min enda tanke var "oj jag har försovit mig". När jag var klar med allt och kom in på mitt rum och satte mig, började klockan ringa. Det var alltså alarmet, och då var klockan halv 6. hahaha
Förstår inte varifrån jag fick det, det var ju fortfarande kolmörkt ute. Men ja, jag piggnade snabbt till i alla fall. :) :) 

Och idag är det Fredag, yippi. Så ikväll varvar vi ner och behöver inte känna stress av att behöva gå och lägga oss i tid för att orka upp dagen efter. Den känslan är riktigt nice. Vet ni vad som också är härligt? Mina pengar från min A-kassa har ÄNTLIGEN betalats ut ... inte en dag för tidigt. Ett litet bidrag blev det. Eftersom jag bara stämplar 25 % så blev det inte så mycket. Men bara tanken på att jag fått det som faktiskt är mitt, känns så himla skönt. :) 

Nu skall i alla fall kaffet ner i halsen och sen kan faktiskt den här dagen få lov att börja. :) 

Hoppas ni får en fantastisk dag där ute. Var positiva och framförallt ... var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: