carinag.blogg.se

NU SLUTAR JAG PÅ PJ-FOTO!!

Det är inte utan att man blir lite sentimental nu när det är dax att låsa dörrarna på jobbet för sista  gången. Jag har trivts så så bra här så det är klart att det är trist.
Men det är inte bara det. Utan att överdriva känner jag mig orolig för vad som skall hända nu med jobb, pengar och allt annat praktiskt.
Men jag känner mig ända ganska lyckligt lottad. Jag har fått lära känna dessa underbara människor. Och vem vet, det dyker kanske upp något här inom en snar framtid ändå. Det är som de brukar säga; när en dörr stängs, så öppnas ett fönster. Och hoppet är ju det sista som dör, så ja jag är hoppfull att det ändå löser sig för mig. :) 

Pelle bjöd på en ordentlig avslutningslunch idag. Och snacka om att jag blev mätt. Jag som normalt inte äter så hemskt mycket åt gången, tryckte i mig denna fantastiskt goda räkmacka. Och jag lovar, det var så mycket räkor på att man knappt märkte av att det fanns en smörgås under. hahaha

Nu säger jag hej då för denna gång. Häng med ...... hörs där hemma sen. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Rebecca&Mathias
skriven :

Låter som det blev en lyckad avslutning! :) Hoppas du får en trevlig helg! :)

Svar: Tack, hoppas ni också får en mysig helg. :)
Carina G.

2 Robin
skriven :

Det tycks ha blivit ett värdigt avslut på din arbetsplats i alla fall =) Så jag får väl hoppas att din helg blir "minst" lika trevlig ;)

Svar: Tack Robin, det blir den säkert. :)
Carina G.

3 Robin
skriven :

Det var så lite så =) Härligt att höra ;)

Svar: :)
Carina G.