carinag.blogg.se

NÄSTAN SOM JULAFTON!!

Viiiilken dålig uppdatering jag haft idag då.
Idag var det en ganska jämn ström av arbete så jag tog mig inte någon tid att blogga. Jag hade för mycket jobbtänk. Bra va??? hehe

Och jag vet, det har ju inte blivit så mycket bättre ikväll heller.
Jag hämtade ju som sagt ut mitt paket som jag beställt. Ett paket på 15 KG, så jag fick ringa Dennis som hämtade mig. Det fanns ju ingen chans att jag skulle orka dra iväg med det paketet från posten. :) :) 
Tyvärr hade jag missat ett par små detaljer, så jag får väl ringa dit i morgon och fråga om de kan tänka sig att skicka det lite express. Måste nästan ha det inom några dagar.

Nu skall jag fortsätta att kolla bland alla saker jag beställt, såååå kul. Det blir väl lite mer uppdateringar om det sen när allt är uppackat och ihopmonterat ... om några dagar eller så. :) 
Hörs sen, ha det bäst så länge.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: